Ενεργοποίηση

Κάθε αναμέτρηση κρύβει την διεκδίκηση του κυπέλλου από τις μεγαλύτερες δυνάμεις του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Κάθε φορά το αποτέλεσμα θα κριθεί από τις επιδόσεις των παικτών και από τον τρόπο που θα χειριστούν την μπάλα. Ποιος όμως τελικά κατασκευάζει αυτές τις μπάλες; Παιδιά ηλικίας μέχρι και 6(!) ετών εργάζονται για την παραγωγή των μπαλών ποδοσφαίρου που ράβονται σε χωριά του Πακιστάν από παιδιά που πληρώνονται περίπου 1 δολάριο την ημέρα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν τα στοιχεία της οργάνωσης "Global March against Child Labour" κατά την οποία “μόνο σε μία περιοχή της Ινδίας, υπάρχουν 10.000 παιδιά που ράβουν μπάλες ποδοσφαίρου, ενώ πιστεύεται ότι πάνω από 15.000 παιδιά κάνουν το ίδιο στο Πακιστάν”. Το μέσο μεροκάματο για έναν ενήλικα που ράβει μπάλες ποδοσφαίρου στην Ινδία είναι περίπου μισό δολάριο την ημέρα, ενώ τα παιδιά πληρώνονται ακόμη λιγότερο. Σημειώνεται επίσης, ότι το 37% των παιδιών που εργάζονται στην Ινδία είναι μεταξύ 5 και 12 ετών. Πολλά από τα παιδιά-εργάτες υποφέρουν από σοβαρά προβλήματα υγείας. Οι εταιρίες μάλιστα που πουλάνε τις μπάλες αυτές στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα έχουν τεράστια κέρδη, αφού μια τέτοια μπάλα πωλείται προς 91$ η μία, ενώ από το δημοσίευμα των Times (εφημερίδα) μαθαίνουμε ότι τα παιδιά στο Πακιστάν πληρώνονται για κάθε μία από αυτές τις μπάλες από 0,2 έως 0,4 δολάρια.

9540324796348789784.jpg
little-girl-waving-hand-hello-vector-15733778.jpg

Καταγράψτε τις απαντήσεις σας εδώ.
Μεταβείτε στις Διδακτικές ενέργειες.

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License